سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کژراهه های مدرن

اندر احوالات شریعتشون اگه بخواهید بدونید، باید بگم اوضاعش خیلی خرابه، چون اینها توی مسیر زمان یه بسته دینی بنام مسیحیت تدوین کردن، اما اینکه شریعتش کجاس خدا میدونه!

 شاید توی خونه تکونی که تو کلیسا کردن، گم شده، در هر صورت روند رو به رشد و بی سابقه دروغ پردازی هاشون نشون میده اینبار هم دروغ گفتن، مدارک مستدلی نشون میده که مسیح به شریعت و دستورهای الهی عمل می کرده و بقیه رو هم ترغیب می کرده مسیح تو کتاب مقدس که همه مسیحی ها قبولش دارن با گویاترین زبانها بر شریعت تاکید میکنه!

«پس هر که کی از احکام کوچکترین را بشکند و به مردم چنین تعلیم دهد، در ملکوت اسمان کمترین شمرده میشود . اما هرکه به عمل اورد و تعلیم دهد او در ملکوت اسمان بزرگ خوانده خواهد شد.» متی 5:19

اما راستی مسیحیت امروز چرا شریعت نداره؟
وقتی کتاب مقدس رو ورق می زنی یه آیات شک برانگیزی هم توش هست که میگه: کسانیکه می خواهند بوسیله اجرای دستورهای شریعت نجات یابند، زیر لعنت خدا قرار دارند. 21-19 :15منظورشون اینکه کسیکه به مسیح ایمان بیاره لازم نیست به خودش زحمت بده دستورات خدا رو انجام بده، همین ایمانش اون رو نجات میده.

آیا این توهین به حریم دین نیست؟
جالب اینجاست که چطور شریعت گریزی رو وجه امتیاز دین خود میدونن؟! برای فریب اذهان عمومی این امتیاز رو به رخ دیگران میکشن، این کارشون چیزی جز به سخره گرفتن خودشون نیست؟! و آیا آرمان دین رو به باد نداند ؟! و این چیزی جز دلخوش کردن تنها به نامی و نشونی از دین نیست؟!

اما نه ، گویا این روش همیشگی شونه که در مواجهه با مسائلی که از حلش عاجزن، صورت مساله رو پاک می کنن، همونطور که وقتی با عقلانیت اسلام رو برو میشن، پاک هول شده و زیرآب اسلام رم میزنن، اون وقت اینطوری میشه که نه تنها حق رو نمی پذیرن بلکه زیر آب حقیقت رو هم می زنن!

البته کمی هم حق را باید به دوستان مسیحی مان داد، چرا که در طول این مدت طوری سرشان را با منابع پوچ و بی پایه و اساسی گرم کردن که فرصت پژوهش در میان منابع واقعی را از دست داده اند. ولی اگر کمی همت داشته باشند مطمئنا به حقیقت واقعی دست پیدا خواهند کرد.


نوشته شده در یکشنبه 89/5/31ساعت 8:28 صبح توسط فرساد نظرات ( ) |

قالب جدید وبلاگ پیجک دات نت