سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کژراهه های مدرن

 

وقتی که خدا تندیس آدم رو آفرید،یه دفترچه راهنما هم براش تنظیم کرد و وقتی که تندیس زن رو آفرید دفترچه راهنمای مخصوصی براش تنظیم کرد، آخه زن تجلی زیبایی آفرینش بود و خدا توی این دفترچه طرح هایی برای حفظ زیبایی زن داشت، آخه خدا که اون رو با ترکیب خاصی آفریده بود، می دونست که خیلی به محافظت احتیاج داره تا شخصیت وانسانیت اش سالم بمونه.


راستی خدا چه طرحی داشت که هم؛ این تجلی زیبایی آفرینش، توی اجتماع حضور داشته باشه، هم آسیب نبینه؟ هم آزاد باشه وهم محصور جسم نباشه؟

اگه ما جای خدا بودیم چه راهکاری رو می اندیشیدیم که هم جامع باشه و هم مانع؟

برای خدا خیلی مهمه که فهم زن از این زیبایی چقدره! فهم زن از این راهکار الهی چقدره! هیچ می دونه خدا بهترین جایگاه رو توی دنیا بهش داده؟


ما راستی چرا توی بعضی جاها این طرح احیا نشده؟ یعنی فهم ها پایین اومده؟اگه طرح خدا مسکوت بمونه چی میشه؟ کی یا دوست ندارن اجرا بشه؟ کی یا با خدا قهر کردن؟


آهان همونایی که می خوان عقل زنها رو معطوف کیف آرایشی کنن،می خوان اون رو از خونه و خونواده جدا کنن، می خوان وادار به کارای سخت کنن تا از بارهای خودشون کم کنن، درسته کسی که دین نداره، کسی که دچار سوء مدیریت دین شده، دلیلی نداره دینداری کنه!


ما این دست کاری توی دفترچه راهنمای خدا که به ضرر خودشون شده! آمار بچه هایی که از خونه رونده شده ان، آمار خودکشی ها و فرزندان نا مشروع و..............

لابد دنیا عوض شده، اما هر چند دنیا عوض شده باشه این بازی یه بازنده بیشتر نداره اون هم .................

 


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/4ساعت 11:45 صبح توسط فرساد نظرات ( ) |

قالب جدید وبلاگ پیجک دات نت